مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

ساخت وبلاگ


فُن مخفف فاندیشن و به معنای مبنا و پایین سازه میباشد که پایه فعالیت گریم و میکاپ به حساب می آید و به سه مدل جور بندی می گردد:

فُن کم آب یا این که پنکیک
فُن چرب در اشکال متفاوت
فُن مایع یا این که کرم پودر

بهترين كرم پودر
رشته کم آب و مایع را به دنبال توضیح خوا هیم بخشید البته فُن چرب به طور لوله ای (پن استیک) و به گونه های گوناگون موجود است و یکی‌از مهمترین اسباب آرایش و پیرایش در گریم به حساب آورده می شود.
پن استیک محصولی تخصص دارد که اقتدار پوشانندگی و ماندگاری آن زیاد میباشد و با اسفنج مرطوب گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. بهتر میباشد قبلی از بکار بردن حرفه روی پوست مقدار یه خرده کرم یا این که لوسیون مرطوب کننده به کارگیری فرمایید چون مرطوب کننده ها پوست را قابل انعطاف میکنند و حرفه به راحتی روی آن قرار میگیرد.


اما یک نوع بندی دیگری هم برای پوشاننده ها رایج میباشد که به نوعی مشابه به همین گونه بندی میباشد. در یک جور بندی رایج ذیل سازها را بر پایه ی گونه پوشش به ۵ نوع ذیل تقسیم بندی می‌نمایند:


۱- کرم‌های مرطوب کننده رنگی: در‌این دسته کرم علاوه بر خواص مرطوب کنندگی کمی دانه‌های رنگی هم موجود هست که با مصرف این کرم می‌توانید مقداری به پوست خویش رنگ دهید؛ این کرم شایسته ترین کرم پودر برای کسانی  میباشد که پوستی صاف و برنا دارا هستند.


۲- فون مایع: این مدل کرم فیس رایج‌ترین و دوستداشتنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد که استعمال سادگی داراست و پوشانندگی آن تماما طبیعی میباشد. فون مایع برای اشخاصی با پوست نرمال و کم آب مطلوب میباشد ولی افرادیکه پوست چرب دارا‌هستند می بایست از مدل سوای چربی (Oil Free) آن استعمال نمایند.


۳- کرم پودر: این دسته کرم‌ بسیار مرطوب و بی نیاز میباشد؛ بافت نسبتاً سنگینی داراست و طولانی تر مطلوب پوست های کم آب می باشد. هنگام به کار گیری از این پوشاننده برای آن که پودر به خیر و خوبی جذب پوست شود از یک اسفنج مرطوب استعمال فرمایید.

۴- کرم پودر فشرده یا این که پنکک: پنکک که اضافه اشخاص آن را به خطا پنکیک می نامند پودری با توان پوشانندگی خوب می‌باشد و به دو فیس چرب و کم آب در بازار موجود است. برای به کارگیری از آن نیز می بایست از یک اسفنج امداد گرفت.

 

۵- پن استیک (Stick Foundation): پن استیک به طور لوله ای میباشد و امکان مخلوط با کرم های آرایشی  را دارااست. همینطور یکی‌از مهم ترین و شایسته ترین اسباب و اثاث در گریم به حساب آورده می شود که دارنده بافت سنگینی میباشد و برای مخفی کردن خطوط نازک رخ، جوش، جای بخیه، تاتو، ماه گرفتگی، لکه های ناشی از بالا رفتن سن و رینگ های کبود تحت دیده بسیار مطلوب میباشد. پن استیک چرب برای کسانی که پوست کم آب دارا‌هستند تعیین خیر میباشد ولی به خیال داشتن چربی زیاد در حالتی‌که به حد نصاب به کار گیری نشود پوست رخ را چین می اندازد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 126 تاريخ : شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 18:12


با یک پوشاننده سبکتر استارت نمایید
در شرایطی‌که تفکر اینکه به یکباره کرم پودر را کنار بگذارید شما‌را می ترساند، میتوانید نخست از یک کرم بی بی به کارگیری نمائید. کرم های بی بی مرطوب کننده های رنگی میباشند که از کرم پودر بسیار سبک خیس می‌باشند و میتوانند برای پوست اثرگذار هم باشند. این عمل مثل یک رژیم آرایشی میباشد و آن را تا هنگامی که شم راحتی نمایید ادامه دهید. به مرور روزگار پوست شما بهبود مییابد و شما میتوانید به ندرت پوشش پوست تان را سبک خیس نمایید تا زمانی به جایی برسید که دیگر نیازی به کرم های سبک هم نداشته باشید.

بهترين كرم پودر

سایر فیس تان را نادیده نگیرید
اینکه شما هر چندین وقت یک توشه ابروهایتان را برمی دارید و ترجیح می دهید چه‌طور و با چه روشی از پاراگراف وکس، بند پرت کردن، تیغ زدن و یا این که استعمال از دستگاه های منحصربه‌فرد، موهای رخ تان را تصحیح نمایید به ذوق شما بستگی داراست ولی به حافظه داشته باشید زمانی مدام تر و تمیز باشید نقص های چهره تان هم کمتر به دیده می‌آیند. همینطور در‌صورتی‌که شما شم می‌کنید سوای داشتن کرم پودر ظاهری سراسر رنگ پریده و کدر دارید، به سیرتکامل و لب هایتان پاره ای رنگ طولانی تر نمائید ولی تلاش فرمائید این رنگ ها رنگ های شادابی باشند.

 

از کرم های مراقبتی روزمره استعمال نمائید
محافظت های روزمره پوستی گهگاه بسیار زمان بر و خسته کننده میباشد به خصوص در صورتی‌که شما جزء زنان شاغل باشید این قضیه طاقت فرسا خیس هم می گردد. ما هم نمی گوییم تمام روز از عمل و معاش تان بزنید و تنها از پوست تان نگهداری نمایید البته در شرایطی‌که هنوز صرفا چیزی که به طور تان می زنید فوم شست و شوی چهره و لوسیون هایی میباشد که در نوجوانی به کارگیری می کردید، اینک وقتش رسیده که مقداری تغییر‌و تحول تولید فرمائید و محصول ها مراقبتی تان را ارتقاء دهید. با دقت به دسته پوست خویش و نیازی که در پوست تان شم می‌کنید محصولی گزینش نمائید. به صورت نمونه چنانچه خلل قرمزی پوست دارید از کرم های مرطوب کننده که دربردارنده عصاره شیرین بیان می‌باشند استعمال فرمائید تا التهاب پوست تان را تسکین بخشند و درصورتی که لکه های قهوه ای پوست تان آزارتان میدهد از سرم های هیدروکینون به کارگیری نمائید که خواص سپید کنندگی و پر‌نور کنندگی دارا هستند.

باز بینی معالجه های دستگاهی روز عالم
تغییرات وسیع در پوست تان به صورت اعتقاد و باور با معالجه های سازگار و مطلوب تولید میشود. سلول های مرده پوست به رنج از در میان می‌روند و به پوست ظاهری نا صاف و کدر میدهند. لایه برداری پوست چه در منزل صورت پذیرد و چه به وسیله دکتر و کارشناس پوست صورت بپذیرد میتواند سلول های مرده پوست را حذف نماید، آکنه را از دربین چیره شود و رنگ پوست را به نحوه اعجاز آسایی پر‌نور خیس نماید. ماساژ سازگار با پوست که متخصصان پوست معتقدند بایستی هر دو تا چهار هفته یک توشه برای اخذ سود بهتر صورت بپذیرد می‌تواند هر سیرتکامل اختلال یگانه به پوست تان را بر طرف نماید. بعضا از دستگاه ها نیز می‌توانند پیشرفت بزرگی برای رفع نواقص پوستی مثل چروک و آکنه باشند.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 28 آذر 1398 ساعت: 15:48


لایه‌برداری مكانیكی

بهترين كرم پودر

در لایه‌بردارهای مكانیكی مواد ساینده‌ای موجود هست كه مثل سنباده روی سطح پوست كشیده میشوند و سلول‌های مرده را از روی آن سطح پوست برمی‌دارا‌هستند كه درپی استعمال از آن تاثیر و نفوذ‌ داروهای پوست، یکسری برابر گشته و به این ترتیب كمك مهمی برای معالجه دارویی برای مثال بهبود لك‌های رخ میباشد.

كرم‌های اسكراب

 این كرم‌ها به‌تیتر خراشنده و ساینده پوست استعمال می گردند.كرم‌ها و صابون خانگی ‌های اسكراب دربردارنده دانه‌های وحشتناک میباشند تا سلول‌های مرده سطح پوست را بردارند.

 كاربرد: در معالجه ضایعات پوستی مثل آكنه‌های كومدونال (جوش‌های سرسیاه یا این که سپید)، چربی پوست، خشونت پوست و ارتقاء اثر داروهای موضعی.

نحوه‌های سنتی

در عصر حجر كیسه كشیدن در خزینه‌های سنتی رایج بوده كه این مثالی از لایه‌برداری مكانیكی میباشد كه زمانی با سپید آب همدم می شود، معیار لایه‌برداری آن اضافه هم میگردد و این کار موثرتر خواهد شد. حتی استعمال از سنگ‌ پا برای كاستن از زبری كف پا مثالی دیگر از لایه‌برداری مكانیكی میباشد.

نحوه میكرودرم ابریژن

به وسیله دستگاهی، پودر كریستال‌های دشوار اكسیدآلومینیوم با فشار روی پوست پاشیده میشود. سپس این دستگاه، یك فشار منفی به پوست وارد می‌كند و عملی مشابه بادكش انجام می دهد. از تركیب این ساباندن و ساخت فشار منفی یك لایه برداری مكانیكی خوب روی پوست چهره رخداد می‌ افتد.

 كاربرد: بهبود منافذ گشوده پوست، بهبود جوش‌های سرسیاه و سرسفید، كم رنگ شدن لك‌های رخ و حتی تن، بهبود چین و چروك‌های دقیق.

طریق میكرودرم‌ابریژن، متداول‌ترین لایه‌برداری مكانیكی میباشد كه اثرات نیکی بر كیفیت پوست می گذارد و همینطور با تاثیری كه بر نفوذ داروهای پوستی داراست، كمك مهمی در معالجه لك چهره میباشد و از طرفی با تحریك پوست سبب ساز بهبود تولید كلاژن گردیده و در طولانی‌دوران در بهبود چین و چروك نیز اثرگذار میباشد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت: 19:08

 
پوست رخ هر کسی دارنده نقایصی میباشد و گهگاه خطاها پوستی و یا این که بیماری های گوناگون و تاثیر آن روی پوست ممکن میباشد به زیبایی ما لطمه بزند. درین وضعیت استعمال از کرم هایی که عیوب پوست را می پوشانند ضروری به حیث می رسند. بدین کرم های صاف کننده پوست فونداسیون یا این که کرم پودر می‌گویند.
کلیپ مربوط به این پست را اینجا ملاحظه کنید:پیرایش
 
کرم پودرها گونه های متفاوت دارا‌هستند و هرمورد دارنده طرز به کارگیری متفاوتی می‌باشند. اینک وقت آن رسیده، طریق به کارگیری صحیح از کرم پودر را بدانید! برای زدن کرم پودر به ابزارهای مختلفی زیرا برس، اسفنج و یا این که دست نیاز دارید. از هر گونه کرم پودری بایستی به طریق خاصی بهره برد تا روی پوست طبیعی خیس و زیباتر به لحاظ رسد.
 
 
 
زدن کرم پودر با دست از روش دست می قدرت از کرم پودرهای مایع و فشرده استفاده نمود. برای این مراد، یه خرده از کرم را روی پشت دست بریزید و با انگشت اواسط و سبابه آن را برداشته و روی پوست فیس تان بمالید، از بالا به زیر جنبش فرمائید تا موهای چهره بالا نیایند و به بافت کرم جراحت نزنند. در آخر یک اسفنج مرطوب را به آرامی روی پوست تان بکشید تا بافت زیباتری پیدا نماید و صورتی صاف و یکنواخت داشته باشید.
 
 
 
 
 
زدن کرم پودر با اسفنج سفارش میکنیم از اسفنج قابل انعطاف و با کیفیت استعمال نمائید تا هیچ بافتی روی پوست به جا نماند. اسفنج های جور اشکی شایسته ترین تعیین برای زدن کرم پودر می باشند و با به کار گیری از آن ها می قدرت کناره دیده و گوشه های بینی را هم پوشش بخشید. درین نحوه همانند طرز قبل، کرم را با اسفنج از پشت دست بردارید و از بالا به تحت بکشید. در حالتی که از کرم پودرهای فشرده به کار گیری میکنید ، اسفنج را یه خرده مرطوب نمائید.
 
 
 
زدن کرم پودر با برس برس شایسته ترین و ماهر ترین ابزار برای به کارگیری از کرم پودر میباشد که اکثر اوقات به وسیله آرایشگران ماهر به کارگیری میشود . به کار گیری از کرم پودر با برس منجر می گردد بافت صاف و فارغ از مشکلی روی پوست ساخت شود. بهتر میباشد از برس های سرگرد برای زدن کرم پودر استعمال نمائید. برس های با مو طبیعی مقدار متعددی کرم جذب مینمایند ولی برس های تصنعی بسیار چغل می‌باشند و ممکن میباشد سبب اذیت پوست شوند. مجموعاَ، برس ها برای کرم پودرهای مایع مطلوب ترند. برای زدن کرم پودر با برس همانند نحوه دست و اسفنج فعالیت فرمائید و کرم را از بالا به تحت روی پوست بکشید.
 
 
 
یک سری نکته ی مهم
 
هرچقدر کرم پورد کمتر و نازک خیس روی چهره زده شود ظواهر پوست طبیعی خیس به حیث میرسد، پس در به کار گیری از کرم پودر افراط نکنید.
 کرم مرطوب کننده را به طور نقطه نقطه روی پوست بزنید و آن را پخش فرمایید ولی کرم پودر را این چنین به کارگیری نکنید چون در غایت فیس تان پوسته پوسته به حیث می‌رسد.
 در شرایطی که کرم پودر روی پوست موقعیت رگه ای داشت با انگشت آن را مالش دهید تا تماما محو شود.
کرم پودر را می قدرت حریم دیده یا این که روی لب هم بهره مند شد و آنگاه با سایه و رژلب آن را محو کرد.
 کرم پودر را برای استعمال روی چهره پشت دست تان بزنید خیر کف دست، چون عرق کف دست ممکن میباشد رنگ آن را عوض نماید.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 0:41

 
گزینش مورد رنگ رخ برای آرایشی بی سابقه
گزینش موضوع در انجام آرایش و پیرایش ضروری میباشد. انگیزه این میباشد که رنگ مسئله به طور کاملً مبنی بر رنگ پوست شما باشد. برای خودداری از تصنعی شدن، مسئله ای هم رنگ پوست خویش یا این که پاره ای پر‌نور خیس از پوست تان گزینش فرمائید. برای ماهر ها هر دو رنگ قابل استعمال میباشد؛ کافی میباشد رنگ (مسئله) پر‌نور را روی نصیب میانی و رنگ تیره خیس را روی سایر فیس بزنید.
برای داشتن یک صورت تعجب آور و براق، رنگ های طلایی، نارنجی رنگ و زرد رنگ متمایل به نارنجی رنگ که یک صورت قشنگ و پوستی صاف (هلویی) را ضمانت مینماید، تعیین نمائید. این رنگ ها مطلوب پوست های مات و برنزه میباشند.
 
نحوه
رنگ فیس، اساس پیرایش میباشد و بایستی بی نقص، هموار و مخملی (قابل انعطاف) باشد. در شرایطی‌که پوستی مات دارید، این سه مرحله را برای داشتن صورت ای براق بخوانید:
 
مرحله 1: ضد کبودی
ورای نهفته کردن کبودی ها، پنهان کردن نقص های کوچک و لکه های سرخ پوست نیز بسیار دارای فایده میباشد.
نحوه انجام فعالیت: برای تأثیر گذاشتن پوشاننده، لایه های کوچک رنگ را روی کبودی ها و نصیب T فیس بزنید آنگاه با انگشت به سمت خارج رخ مکرر بمالید تا‌هنگامیکه به طور کاملً روی پوست جذب شود.
مرحله 2: رنگ موضوع رخ
موضوع صورت پیرایش را یک دست می‌کند. این ظواهر آرایش و پیرایش میباشد که درخشش صورت را نشان میدهد.
شیوه انجام فعالیت: یه خرده رنگ را روی حوزه‌ میانی فیس بگذارید و بعد با انگشت با حرکتی قابل انعطاف آن را به سمت خارج فیس بمالید (ماساژ دهید). سود می بایست یکسان و واضح گردیده و یک اثر طبیعی خوب ساخت نماید.
مرحله3: رژگونه
رژگونه کامل کننده فوق العاده ای برای آرایش و پیرایش میباشد که درخشش رخ را یاروهمدم دارااست.
طریق انجام فعالیت: رژگونه را با مداد مو درشت روی برجستگی سیرتکامل بزنید.
برای ماهر ها: برای فرم دادن به طور با کنتراست بازی نمائید، رژگونه پر‌نور را بالای سیرتکامل بزنید و رژگونه تیره را ذیل سیرتکامل بزنید.
 
رنگ ها
برای خوشگل کردن فیس مات بایستی رنگ های هماهنگ که موجب جالب خیس شدن فیس میگردد را گزینش کرد. یک پالت (تخته رنگ) پهناور این قابلیت را به شما خواهد بخشید.
رنگ مورد رخ
بژ ملایم با رفلکس های براق و رنگ هایی که دارنده بدن هلویی میباشند را گزینش فرمائید که موجب رخ ای خوشگل میگردند و نیز اخرابی و طلایی که فیس را براق مینمایند. از رنگ های متمایل به زردرنگ یا این که تیره اجتناب نمائید.
 
رنگ های اسباب آرایش و پیرایش
برای این که صورت ای براق داشته باشید، با رفلکس های طلایی که روی پوست مات ساطع می گردند، بازی فرمایید. بژ و عاجی رنگ درخشش به همپا دارا هستند. یاسی و صورتی رنگ های ملایم و ابریشمی می‌باشند و برای احساساتی ها ایده آل اند و در انتها برای هماهنگی صورت ای بی سابقه صورتی رنگین کمانی نور و روشنایی را منعکس مینماید.
ظاهری فریبنده
برای داشتن فیس ماتی که بدرخشد، یک پودر براق روی کل رخ آرایش و پیرایش گردیده با قلمی درشت بزنید. رنگ پوست تان براق میگردد و آری...
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 22:03

 
- جای زخم و چروک‌های صورت
ابتدا، شما باید مطمئن شوید که آیا می‌توانید کاملا جای زخم را روی صورتتان بپوشانید یا خیر. اگر نتوانستید صد در صد آن را از نظر پنهان کنید می‌توانید با استفاده از یک کرم پودر خوب آن را کمرنگ‌تر و نامشخص‌تر کنید.
۱- اول از همه با یک لوسیون کمرنگ با غلظت کم تمام صورتتان را بپوشانید.
۲- سپس، کرم پودر را با برس مخصوصش درست روی نقطه جراحت صورتتان بزنید و سپس آن را گونه‌ای روی صورتتان پخش کنید که رنگ تمام نقاط صورتتان یکدست شود.
۳- در آخر نیز از یک پنکیک برای ثابت کردن کرم پودر روی صورتتان استفاده کنید.
-چروک‌های صورت
با استفاده از یک کرم با غلظت بالا و و کرم پودری خوب و قوی می‌توانید صورتی صاف و یکدست داشته باشید.
۱- صورتتان را مرطوب کنید، مرطوب کننده صورت شما را یکدست می‌کند. اگر پوستی ترک ترک و پوسته شده دارید استفاده از کرم مرطوب کننده برایتان از هر چیزی واجب‌تر است.
۲- از کرم پودر‌های مایع استفاده کنید.
۳- به گونه‌هایتان رژگونه بزنید. حتی اگر گونه‌هایتان چروک دارد باز هم می‌توانید از یک رژگونه کمرنگ استفاده کنید.
۴- اگر اطراف لب‌هایتان خطوطی دارید، آن ناحیه را همواره مرطوب نگاه دارید. از یک پماد مخصوص چروک دور لب استفاده کنید، ولی سعی نکنید که آن خطوط را با کرم پودر بپوشانید. در عوض یک رژلب مایع کرم مانند بردارید و با یک خط لب زیبا و کمرنگ خط لبتان را برجسته کنید.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 0:02


یک پارچه نبودن پوست
یک پارچه نبودن پوست در حالی که از کرم پودر به کار گیری کرده باشید یک فاجعه میباشد! زمانی شما در تعیین کرم خصوصیت هایی که گفته شد را در لحاظ نگیرید صد رد صد نمی توانید خطاها پوست خویش را پوشش دهید و موجب سرخردگی و نقد سایرافراد نسبت به خویش می‌شوید.

بهترين كرم پودر

تفاوت فاحش دربین رنگ پوست گردن و رخ
یکی خطا های پهناور زنان در آراستن خویش به کار گیری از کرمی میباشد که با رنگ پست آنان تفاوت دارااست. به عنوان مثال دخترانی که زیر تاثیر کانال ها و تبلیغات مسموم قرار گرفته اند و با مشاهده رنگ پر‌نور بعضی سلبریتی ها شیفته رنگ پر‌نور پوست آنان میشوند. در حالی که رنگ پوست خویش سبزه یا این که تیره میباشد!

در‌این‌حالت‌ این شخص جدب کرم پودرهای رنگ پر‌نور می‌گردد و با به کار گیری از آن ها احساس خشایندی به دست می‌آورد. البته…؟؟؟؟

در‌این مورد ها با وجود تفاوت دربین رنگ کرم و پوست شخص مشغول فقط فیس خویش می‌شود البته در‌این میان از رنگ چوست گردن نیز فراموش میشود!!!

تفاوت رنگ پوست گردن و چهره سبب ساز می‌گردد که پوست شما کااااملا تصنعی و مصنوعی به حیث بیاید و دور‌وبری ها برخورد خیر و خوبی نسبت به شما نشان ندهند. و این مورد به مرور روی رابطه بقیه افراد با شما تاثیر می یگذارد.


زیبایی اتفاقی وجود ندارد
حاد شدن رنگ مواد آرایشی دیگر
درصورتی که مال قابل قبولی به کار گیری نکنید به دردسر خواهید به‌زمین‌خورد!

اکثر وقت ها ایرادات اشخاص به طور تحت میباشد :

به کار گیری از کرم پودر چرب روی چوست چرب
استعمال از کالا مرطوب روی پوست چرب
به کارگیری از پنکیک روی پوست کم آب
استعمال از مال نامرغوب و اسکن گردیده!
به کارگیری غلط و غیر اصولی از مال
این خطاها سبب می گردند که آرایش و پیرایش  شما که روی کرم روی رخ شما قرار گرفته میباشد وخیم شود!!!!!

هر دسته کرمی را به پوست نزنید و از این نوشته‌ی‌علمی استعمال نمایید و یا این که با کارشناس آن کلام فرمایید.

کاهش اعتماد بنفس و زیاده روی در پیرایش
هنگامی شما از کرم پودر مطلوب استعمال نکنید به مرور اعتماد‌به‌نفس شما کاهش پیدا می نماید و این موجب زیاده روی در آرایش و پیرایش می‌شود که خویش فاجعه آفرین میباشد!

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 21 آذر 1398 ساعت: 16:12


کرم پودر با اساس سیلیکون


همانگونه که از اسم این کرم پودرها پیداست، در تولید‌ آنها شاهد حضور سیلیکون هستیم، در سود می‌اقتدار کرم پودر با اساس سیلیکون را محصولی دانست که:

بهترين كرم پودر

عملاً فعالیت پرایمر را هم انجام می دهد.
در صورتی در ادامه خرید شایسته ترین کرم پودر برای آرایش و پیرایش‌های مات می گردید، به شما کرم پودر با مبنا سیلیکون را توصیه می کنیم.
این کرم‌ پودرها جلوه‌ی درخشان رخ را کاهش می دهند.
از آنجایی که ترکیبات ضد آبی رنگ دارا هستند نیازی وجود ندارد بعد از استعمال نگران وخیم شدن پیرایش در اثر عرق و رطوبت باشید. این خصوصیت‌ها کرم پودرهایی که بر اساس سیلیکون تشکیل شده‌اند را به آیتم‌ای ایده‌ئال برای آرایش و پیرایش به یاد ماندنی در مراسم‌های عروسی و ضیافت‌های شبانه تبدیل کرده‌ میباشد.
کرم پودرهایی که از آن ها کلام می کنیم لایه‌ای نازک روی فیس تولید می‌نمایند و جلوی خروج رطوبت پوست را می گیرند.
به لطف چنین خصوصیت‌، بعداز به کار گیری از این کرم پودرها پوست حالتی چروکیده پیدا نمی‌نماید و صاف و ابریشمی می‌گردد.
پیشنهاد پایانی

امید‌داریم با بازبینی خصوصیت‌های کرم پودرهایی که به آن ها اشاره کردیم با توجه لحاظ بیشتری شایسته ترین کرم پودر را مطلوب با پوست خویش گزینش نمائید. درصورتی که هم به تفکر خرید کرم پودر افتاده‌اید، توصیه می‌‌کنیم نگاهی به دکان اُردمی بیندازید و از بین برندهای مختلفی که برای شما فراهم‌ کرده‌ایم، شایسته ترین برند کرم پودر را خریداری نمایید. مطالعه‌ی نوشته‌ی علمی‌ی «بازنگری نکات مهم گزینش شایسته ترین برند کرم پودر» نیز در این مورد دارای فایده میباشد. شما نیز در شرایطی که تجربه‌ای موءثر و دیدنی در به کارگیری از کرم پودرها دارید، در نصیب ایده ها این تجربه‌های اثرگذار را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 19:07


کانسیلر کرم


کانسیلرهایی که فشرده گردیده و قوام دارا‌هستند تحت عنوان کانسیلرهای کرم نامیده می گردند. این کانسیلرها را می قدرت با انگشتان دست و یا این که فرچه های پیرایش بهره برد. کرم های کانسیلر پوشش بسیار قابل قبولی وارد می کنند. و ایده آل برای کسانی می باشند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در حین روز دارا هستند. کانسیلرهای کرم ماندگاری بالایی در حین روز دارا هستند، بدین معنا که کم آب، پوسته پوسته و چروکیده نمیشوند.

بهترين كرم پودر

کانسیلرهای مایع


کانسیلرهای مایع به عبارتی وضعیت کرم پودرهای مایع را دارا هستند. آن ها وقتی که با خودکار‌های آرایشی و یا این که اسفنج ها به کارگیری می گردند کارایی عالی دارا‌هستند. از کانسیلرهای مایع برای ساخت پوشش و لایه ای روی پوست استعمال می گردد، و معمولا دوران متعددی لارم دارا‌هستند تا این پوشش ساخت گردد. برخی از کانسیلرهای مایع هم وجود دارا‌هستند که به رنج می قدرت آنان را با دیگر اثاثیه آرایشی ادغام و بهره برد. به همین عامل قبلی از کم آب شدن آن ها روی پوست، لازم میباشد تا با کرم پودر مخلوط شوند. کانسیلرهای مایع و ارزان ممکن میباشد در حین روز به شرایط پوسته پوسته روی فیس قرار گیرند.

 

کانسیلرهای پودری


یک کدام از شایسته ترین گونه های کانسیلرها، گونه های پودری آن ها میباشد. این کانسیلرها برای به کارگیری با اسباب آریشی معدنی کاربرد دارا‌هستند. برخی از کانسیلرهای پودری ممکن میباشد در ظروف مخصوصی فشرده گردیده باشند و مانند پودرهای رخ فشرده گردیده باشند. کانسیلرهای پودری سطح متوسطی از پوشش را تولید میکنند. به هرحال، می شود به راحتی با کرم پودرهای مایع و گونه های کرم پودرها از این کانسیلرها استفاده نمود. بخش اعظمی از خریداران ترجیح می‌دهند از کانسیلرهای پودری و مخلوط آن با کرم پودرها به کارگیری نمایند.

 

کانسیلرهای استیکی


این کانسیلرهای استیکی مانند رژ لب پباده سازی گردیده اند و کانسیلر وضعیت کرم مانند دارااست. هیچ وقت مستقیما از این استیک ها روی پوست به کارگیری نکنید. مدام از انگشت و برس برای این فعالیت به کار گیری نمائید. خریداران بایستی بدانند که برخی از کانسیلرهای استیکی ارزان، ماندگاری بالایی ندارند. پس می بایست در حین روز یکسری توشه از آنان استعمال شود. این کانسیلرها برای هجرت مطلوب می‌باشند. همینطور برای گذاشتن در کیف های کوچک و دستی هم مطلوب هستند.

 

کانسیلرهای مدادی


بسیار شبیه کانسیلرهای استیکی می‌باشند اما فرمولاسیون تنظیم آن ها یه خرده چسبناک خیس میباشد و شرایط خط دیده های مدادی را دارا هستند و برای اشخاصی که میخواهند پوشش متوسطی روی پوست تولید نمایند مطلوب می‌باشند. کانسیلرهای مدادی در حالت آب و هوای گرم هم شرایط جامد خویش را نگهداری می نمایند که استعمال از آنها‌را در فصل تابستان بسیار مطلوب می سازد. اکثری از کانسیلرهای مدادی برای هجرت هم مطلوب می باشند.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 18:47


آرایش و پیرایش پوست کم آب و نحوه درست انجام آن در چندین مرحله
ایرادات پوست کم آب فقط به بی آبی و التهاب ناشی از آن محدود وجود ندارد و آرایش و پیرایش پوست کم آب از شغل های دشواری میباشد که خانم‌های مالک پوست کم آب را مبتلا ایرادات فراوانی می کند. آرایش و پیرایش در نقاط کم آب پوست شرایط پوسته پوسته پیدا کرده و به طور کامل جذب می شود و اثر زیبایی خویش را از دست می دهد. ولی در صورتی پوست کم آبی دارید می بایست هنگام آرایش و پیرایش و قبلی از آن نکات خاصی را رعایت نمایید تا پیرایش پوست کم آب به زیبایی و با دوام بیشتری روی چهره شما بنشیند. در‌این نوشته‌ی علمی از خبر نامه قرمز رنگ این نکات و روند گوناگون آرایش و پیرایش پوست کم آب را بخوانید.

بهترين كرم پودر

مهیا‌سازی چهره
فیس خویش را بشویید: اصلا مهم نیست چه دسته پوستی دارید، قطعا قبلی از آرایش و پیرایش بایستی رخ خویش را بشویید تا مسئله منزه و قابل قبولی برای پیرایش آماده شود و پوست رخ تروتازه و مهیا شود. همینطور این فعالیت سبب می‌گردد باقی مانده‌های آرایش و پیرایش‌های قبل نیز پاک سازی شود و از مسدود شدن دریچه‌های پوستی و تولید آکنه دوری شود. برای شستن رخ از یک تمیز کننده ملایم مطلوب برای پوست کم آب به کار گیری نمایید، شوینده‌های منحصر به فرد پوست چرب یا این که عادی ممکن میباشد برای پوست کم آب شما بیش تر از حد توانمند باشد و کم آبی و التهاب آن را ارتقا دهد.

پوست را مرطوب فرمایید: بعد از شستن چهره نوبت به مرطوب کردن آن میرسد، روی کم آب‌ترین نواحی تاکید نمایید و مقدار بیشتری مرطوب کننده بدین بخشها که معمولا سیرتکامل‌ها، حریم بینی و در بین ابروها میباشد بزنید. از مرطوب کننده قدرتمند با توان آب رسانی بالا که منحصر پوست کم آب پباده سازی گردیده به کار گیری فرمائید. یه خرده از مرطوب کننده به کار گیری فرمایید که به وسیله پوست جذب شود خیر این که ظاهری چرب و درخشان به آن بدهد.

پرایمر آرایشی چهره به کار گیری نمایید: پرایمر آرایشی یک ماده ژل مانند و نسبتا رقیق میباشد که گذشته از آرایش و پیرایش برای فراهم‌سازی پوست استعمال میشود. به کارگیری از پرایمر برای پیرایش پوست کم آب اهمیت ویژه‌ای داراست زیرا منجر قابل انعطاف‌خیس شدن پوست و به دست آوردن فیض بهتر در پیرایش می شود. پرایمر را نقطه نقطه روی پوست بزنید و آن گاه با دست پخش نمائید. از پرایمر به مقدار زیاد استعمال نکنید و به عبارتی قدر که روی پوست جذب شود کافی میباشد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 17 آذر 1398 ساعت: 18:43


ماسک و کرم آبژاور پوست با گوجه خارجی ، ماست و جویبار دو رمز :
یکی گوجه خارجی ، یک قاشق چای خوری ماست جدید و یک قاشق چای خوری جوی‌بار دو رمز را تنظیم فرمائید.

در آغاز گوجه را نصف نمائید و آب آن را بگیرید.

بعد جو را در یک پیاله بریزید و آب گوجه خارجی و ماسک را به آن بیش تر فرمایید و به نیکی هم بزنید.

این ادغام را روی پوست خویش اعمال فرمایید و پس از ۲۰ دقیقه با آب گرم بشویید.

این معالجه را ۲ تا ۳ توشه در هفته تکرار فرمائید.

بهترين كرم پودر

این ماسک برای پوست های چرب ، نرمال و مختلط مطلوب میباشد.

ماسک وایتکس پوست با شیر ، آب لیمو و عسل :
آب لیمو سرشار از ویتامین C میباشد که خواص فوق العاده ای در پر‌نور کردن پوست داراست. که به جهت کاهش ساخت ملانین است.

۱ قاشق طعام خوری شیر ، ۱ قاشق طعام خوری آب لیمو و ۱ قاشق چای خوری عسل را تنظیم فرمائید.

تمام مواد را در یک ظرف با هم ادغام فرمایید و پس از پاک کردن رخ، این خمیر را روی پوست خویش اعمال نمائید و بعداز ۲۰ دقیقه با آب گرم بشویید.

برای تصاحب کردن حاصل بهتر این معالجه را هر شب تکرار فرمائید.

این ماسک برای گونه های پوست مطلوب میباشد.

احتیاط:

در شرایطی که حس هر سیرتکامل سوختگی و یا این که آلرژی در پوست خویش داشته اید که به جهت خواص اسیدی آب لیمو است بلافاصله یکی یخ را رو این محل اعمال فرمایید.

تنظیم ماسک آبژاور پوست با آرد و گلاب یا این که ماست :
۲ قاشق طعام خوری آرد و ۲ الی ۳ قاشق چای خوری گلاب یا این که ماست را تنظیم فرمائید.

نخست تمام مواد را با هم مخلوط نمائید تا‌هنگامیکه یک ماسک قابل انعطاف بدست آید.

( برای پوست های عادی و چرب از گلاب و پوست های کم آب از ماست استعمال فرمایید )

این ماسک را روی چهره خویش اعمال فرمایید و پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه با آب گرم بشویید و این معالجه را ۳ توشه در هفته گذشته از رفتن به خواب تکرار نمایید.

ماسک پودر چوب دمپایی یک کرم آبژاور عالی برای پوست :
۱ قاشق خوراک خوری پودر چوب دمپایی ، ۱ قاشق خوراک خوری پودر بادام و شیر را تهیه و تنظیم فرمایید.

در آغاز پودر ها را با هم ادغام نمایید و آن‌گاه یه خرده شیر به اندازه کافی برای این خمیر قابل انعطاف به عمل برید .

آن گاه پوست خویش را منزه نمائید و اذن دهید این ماسک به مقطع ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند و آن گاه با آب ولرم شستشو دهید.

در‌حالتی که حس هر سیرتکامل بی آبی بعداز شستشو داشتید ، قطعا از یک مرطوب کننده خوب به کارگیری فرمائید.

این معالجه را ۲ الی ۳ توشه در هفته انجام دهید.

این ماسک برای اشکال پوست مطلوب میباشد.

در‌صورتی‌که تا به هم اکنون از پودر چوب دمپایی استعمال نکرده اید ، کمی از آن را روی بازو یا این که دست خویش آزمایش فرمایید و در‌صورتی‌که که پس از ۲۴ ساعت هر سیرتکامل التهاب یا این که قرمزی تولید نشد ، استعمال از آن بلا بازدارنده است

ر

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 120 تاريخ : شنبه 16 آذر 1398 ساعت: 18:57


کرم پودر یکی‌از فاکتورهای مهم در آرایش و پیرایش میباشد که به امداد آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یک دست داشته باشیم. کرم ‌پودر ها،سبب ساز برطرف کردن نواقص چهره میگردند و زیبایی خاصی به رخ ها میدهند. ولی برخی از خانم ها ترجیح میدهند که کرم‌پودر ها را به همپا بقیه مواد آرایشی مطلوب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب‌کننده‌ و یا این که کرم‌پودر های فشرده(پنکک) نیز به کار گیری کنند. برای خرید کرم مرطوب کننده رجوع‌نمایید.

در‌این نوشته‌علمی با امداد کارشناسان روزنامه موتن رو قصد داریم، که شایسته ترین کرم پودرها را از نظراقتصادی ومیان جایگاه به شما دوستان عزیز معرفی نماییم. ولی میان این کرم پودرها، برندهای مطرح و گران قیمت برای علاقه مندان برندهای گران و یگانه نیز آورده شده‌است. در صورتی‌که که نیاز به باز نگری و خرید کرم پودرهای متنوع خیس دارید، میتوانید از مغازه اینترنتی گیسو بدن رو هم دیدن فرمائید.

توصیه تالیف کننده

بهترين كرم پودر

تعیین کرم‌پودر برای او‌لین توشه

کرم‌پودر های اقتصادی
درمیان کرم پودرهای لوکس و اسم آشنا،کرم پودرهایی هم میباشند که با وجود مارک بودن، می‌توانند در مقام کرم پودرهای اقتصادی، قرار بگیرند، که به‌دنبال به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

۱٫کرم پودر های L’Oreal
لورال یک کدام از برندهای دیرین و کار کشته در صنعت تولید ها آرایشی میباشد، که دراین باره محبوبیت و معروفیت خاصی درسراسر عالم دارااست. این مارک مال مرزو بوم فرانسه بوده و شالوده ساخت تولیدات آن بر مبنا پژوهش ها علمی، رعایت اصول بهداشتی و تست‌های شیمیایی فراوان میباشد. کرم‌ پودرهای لورال در گونه های گوناگون و حجم‌های متفاوتی عرضه می شوند، و دارنده خصوصیت هایی زیرا، ماندگاری‌ طولانی، پوشش‌دهی بالا، دارا بودن رنگ های مات کننده، دارا بودن بافتی سبک و قابل انعطاف برای کلیه دسته پوست و ارائه کرم پودرهای سوای چربی با کاربردهای گوناگون میباشند. بها کرم‌پودر های لورال در حالی که کیفیت خوب می باشند، بسیار مطلوب ارائه می‌شود.

[megadesc]سفارش تالیف کننده: ۱۰ کرم پودر برتر برای پوست کم آب[/megadesc]


خرید کرم پودر لورآل

۲٫کرم‌ پودرهای نارس Nars
نارس یک کدام از شایسته ترین فونداسیون‌ها در مارک آرایشی میباشد. این مارک دارنده مصولات بسیار خیر برای پوست‌های کم آب میباشد، پوشانندگی کرم ‌پودرهای آن بسیار مطلوب بوده و به خیال و خاطر رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای که دارااست،خصوصا در فصل‌های سرد، که پوست شما بسیار حساس‌خیس و کم آب می‌گردد، بسیار مطلوب میباشد.

[megadesc]سفارش تالیف کننده: شایسته ترین کرم پودر برای پوست چرب کدام میباشد؟[/megadesc]

کرم‌پودرهای نارس با وجود داشتن SPF با ارزش های قابل قبولی ارائه میگردند. کرم‌ پودرهای نارس با فرمولاسیون ویژه‌ای ارائه گردیده و دارنده ماندگاری طولانی هستند. دوران زمانه ماندگاری کرم پودرهای نارس تا ۱۶ ساعت خواهد بود. از معایب آن می شود به سنگین بودن بافت بر روی پوست اشاره نمود.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت: 19:03

 
2. زدن کرم از در میان غالب منافذ
بعداز شست و شوی فیس و زدن سرم، بی تردید از یک کرم درمانی برای تحقیرکردن منافذ گشوده گردیده رخ به کار گیری نمائید. این کرم ها به مرور زمانه سبب ساز کوچک شدن منافذ گشوده گردیده پوست میشوند و پوستی صاف و یک پارچه را ساخت می‌کنند. این کرم را روی کل چهره پخش فرمایید تا چربی مازاد پوست را جذب نماید. این کرم آخری مرحله مراقبتی پوست پیش از آغاز پیرایش فیس میباشد.
 
 
 
 
 
3. به کارگیری از پرایمر
 
 
 
 
 
 
پرایمر زیرساز آرایش و پیرایش میباشد. با لبریز کردن منافذ گشوده گردیده، پوست را صاف و یکپارچه می نماید، به همین برهان کرم پودر بهتر روی پوست می نشیند. از یک پرایمر با فرمولاسیون سبک استعمال نمایید و آن را به طور نقطه ای روی فیس بزنید، آنگاه با حرکات چرخشی دست به آرامی روی پوست پخش فرمائید. منافذ گشوده و پهناور اکثرا روی بینی و سیرتکامل ها ظواهر میشوند، برای این نصیب ها مقدار بیشتری از پرایمر را بزنید. پرایمر پیرایش مات کننده و کاهش دهنده ی منافذ پوست گلدن رز ضمن مالامال کردن منافذ چهره، دارنده خواص مات کنندگی است. این دو ویژگی منجر گردیده تا یک متاع ایده آل برای اشخاص دارنده پوست چرب باشد.
 
 
 
 
 
4. گزینش شایسته ترین کرم پودر
 
 
از این مرحله به کار گیری از اسباب آرایشی شروع میشود. کرم پودرهای درخشان و مرطوب منافذ گشوده را بیش تر نشان میدهند. شایسته ترین کرم پودر برای اشخاص دارنده پوست با منافذ گشوده کرم پودرهای مات کننده میباشد. این جور از کرم پودر های بازتابش نوروروشنایی ندارند و با تهیه و تنظیم ترشح چربی پوست، از ترشح بیش تر چربی خودداری میکنند. کرم پودر میراکل مات آنیکا،کرم پودر مات کننده این لی، کرم پودر نیو دریم ولورز میبلین، کرم پودر اینفالیبل ۲۴ ساعته مات لورال مثال ای از شایسته ترین کرم پودر های مات کننده میباشند که ضمن داشتن پوشانندگی بالا، به طور کامل سبک بوده و منجر خفگی پوست نمی‌شوند. این کرم پودر ها را با شرط ضمانمت اصل بودن مال (دارنده کد بهداشتی) و قیمت ارزان از مغازه اینترنتی ایوارا تنظیم کنید.
 
 
 
 
5. پخش کردن کرم پودر
فرچه کرم پودر را کنار بگذارید و بجای آن از اسفنج های تخم مرغی صورت استعمال فرمایید. چون کرم پودر در تحت ضربه های فرچه کشیده گردیده و جذب فیس نمیشود به همین ادله ظواهر منافذ را طولانی تر نشان می‌دهند. کمی از کرم پودر را روی اسفنج بزنید، بعد از آن با ضربات ملایم آن را روی چهره پخش نمایید.
 
 
 
 
 
6. استعمال از پنکیک
 
 
 
 
 
 
کرم پودر را با یک پودر ثبت کننده سبک ملازمت نمایید تا از ماسیدن و ریزش آرایش و پیرایش در حین روز پرهیز شود. لایه ظرافت از پودر را با به کارگیری از یک فرچه مویی پهناور روی کل چهره پخش فرمایید. پنکیک فشرده بی آلایش آیینه دار دلوکس بلک دیاموند، پنکیک اسموت کالیستا و پنکیک فشرده اینفالیبل ۲۴ ساعته لورال برای اشخاص دارنده پوست چرب و مختلطفرموله گردیده اند.
 
 
 
 
 
7. رژگونه مات
 
 
 
 
 
 
رژگونه های درخشان و اکلیلی نیز همانند کرم پودرهای مرطوب اعتنا سایرافراد را به سمت منافذ گشوده پوست جلب می‌کند. البته برای اینکه یک فیس طبیعی داشته باشید می‌توانید رژگونه مات با رنگ پر‌نور را روی نصیب پر رنگ سیرتکامل خویش بکشید. رژگونه سه رنگ لورال، رژگونه کالر اند آرت کالیستا و رژگونه این لی مثال ای از رژگونه های مات می باشند که علاوه بر داشتن رنگبندی خوشگل به پررنگ سازی سیرتکامل نیز یاری می‌کنند.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 20:07


اطلاعاتی در باب کرم پودر ، کرم پودرها به تعدادی نوع تقسیم میشوند:
1-کرم پودرمایع 2- کرم پودر فشرده 3- موشواره 4- کرم پودرهای فومی
یک سوال:

بهترين كرم پودر
آیا کرم پودرهایی که به صورت ماوس می باشند بهتراز کرم پودرهای مایع برای پوست چرب فعالیت می‌نمایند؟ نه-                                                                                    هیچ ربطی به جور کرم پودر ندارد این قضیه به طور کامل ذوق وسلیقه ای میباشد. برای مثال برخی اشخاص از کرم پودرهایی با پوشانندگی بالا کینه ورزی دارا‌هستند. زیرا این مدل کرم پودرها سبب می‌گردد پوست شم سنگینی نماید و با گذر دوران سبب ساز جوش روی پوست شود. بدین ترتیب به کار گیری از کرم پودرهایی که دارنده spf وسبک میباشند مطلوب میباشد. پس سود می‌گیریم که هر کرم پودری که پوستتان با آن حس راحتی بیشتری مینماید برای آرایش و پیرایش به کار گیری فرمایید.

چه گونه می اقتدار کرم پودر را فارغ از برق افتادن و چرب شدن پوست به مقطع طولانی تری روی پوست خویش نگه داریم؟
یکی سوال هایی که بیش تر دوستان عزیز برایشان مطرح میباشد این میباشد که:

آیا می‌قدرت کرم پودری بهره مند شد که برق روی پوست نیفتد؟
در پاسخ این سوال بایستی شما‌را با چهار مال آشنا کنیم.

پرایمر- پودر فیکس- اسپری فیکس- پنکک
چهار کالا فوق می باشند که به شما امداد می نمایند تا کرم پودر برای بازه زمانی طولانی تری روی پوست شما بماند و چهره شما برق نیفتد.

پرایمر:
صورت متداول پرایمر وضعیت کرمی دارااست.

شما می‌توانید مبنی بر گونه پوست خویش کم آب،چرب، مختلط یا این که حساس را گزینش فرمایید.

مثلا درصورتی که پوست بی آبی دارید و دوست دارید که پوست شما واضح و درخشان باشد نمی توانید از پرایمری که پوست را مات می‌نماید و منافذ پوست شمارا میبندد به کارگیری فرمایید.

پرایمر را خیلی نادر روی نصیب هایی که می پندارید و لازم میباشد و اضافه برق میفتد بزنید.

پودر فیکس:
این کالا همانگونه که از اسمش پیداست صورت پودری و بافتی مشابه پودر نوپا داراست این مال را بایستی وقتی به کار گیری فرمائید که کرم پودر و کانسیلر را روی چهره خویش پخش کردید.
طریقه به کار گیری از پودر فیکس به‌این رخ میباشد که با براش وسیع مقداری از پودر را بر می‌داریم و تحت دیده جایی که کانسیلر زدیم و در تمام نصیب هایی که اضافه برق می افتند می‌زنیم.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 120 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:59


عصاره شگفت‌انگيز توت سفيد 

با وجود هزار و يك نحوه براي از بين بردن لك‌هاي رخ مانند ليزر و ماساژ با مواد شيميايي تاييد گردیده‌خیس براي پاكسازي پوست از شر اين دانه‌هاي مزاحم به کار گیری از لايه‌بردارهاي گياهي میباشد. كنسانتره ضد لك و پرفروش پايو غني گردیده از عصاره‌هاي سبوس برنج، گياه شبدر و انگور با خاصيت جوانسازي و لك‌زدايي هم در گروه كامل بازار زيبايي اين شماره براي پیکار با لك‌هاي پوستي قرار مي‌گيرد.

بهترين كرم پودر
 
با بررسي اين مال ويژه از سوي متخصصان بازار زيبايي بايد به شما بگوييم كه با خريد اين مال شما هم‌زمان با يك تير تعدادی نشان زده‌ايد. در آغاز اثربخشي عصاره‌هاي گياهي آن در از بين بردن لك‌ها و آن‌گاه اثر پر‌نور‌كنندگي تاييد گردیده و عالي آن و در نهايت ليفتينگ پوست حریم دیده، گردن، سیرتکامل‌ها و ديگر نصیب‌هاي رخ شماست. پس اين تمامی ويژگي و قرار گرفتنش در قالب يك متاع احتمالا قيمت بالا آن را در مقايسه با ديگر ضدلك‌هاي بازار توجيه‌پذير مي‌كند. 

اين کرم جزء تولید ها کم سرشار از كمپلكس انحصاري توت سفيد میباشد كه تاثيرش روي پوست به امتحانش مي‌ارزد.  
اين ضد لك مالامال اقتدار 

هميشه راه حل فكر نكردن به لك و پيس‌هاي جا خوش كرده روي فیس پوشاندن آن با لايه ضخيمي از كرم‌هاي آرايشي نيست، اينكه دنبال علت اين لك‌ها روي پوست باشيد و سراغ معالجه آن برويد کلیه چيز را براي‌تان تغيير خواهد بخشید. معالجه يعني همين به کار گیری از محصولاتي كه مشتريانش به جثارت براي تاييد و حمايت از اثربخشي آن دفاع مي‌كنند و معتقدند اين سرم شب اعجاز مي‌كند. سرم شب ضد لك بيودرما با الگويي ‌اختصاصي با حذف لكه‌هاي قهوه‌اي و پيشگيري‌ از ظهور دوباره آنان موجب پر‌نور صاف و براق‌ شدن رخ مي‌شود.
 
از سويي ديگر اين سرم با ويتامين C جانور در خویش سبب‌ كاهش تعداد رنگدانه‌‌هاي ملانين ‌روي پوست گردیده و با كاهش لك وجلوگيري ازايجاد لك‌هاي جدید‌خیس، رخ‌تان را يكدست و برنا نگه مي‌دارااست. به یقین پزشكان بازار زيبايي اين جنس در الگويي نو روي مكانيسم‌هاي اصلي ‌ايجاد لك‌ها فعالیت مي‌كند تا با تضمين مناسب‌ترين شرایط پر‌نور‌كنندگي و لك‌زدايي را به مصرف‌كنندگانش ارائه كند.

بعداز تميز كردن روزمره پوست‌تان سرم را به‌طور مستقيم روي لك‌هاي چهره و گردن خویش به کار گیری كنيد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 18:01


در بعضا از مواقع جستن شایسته ترین و مطلوب ترین گونه کرم پودر میتواند به بحران برزگی تبدیل شود.در برخی مورد ها  ورود به مغازه و گزینش یک کرم پودر مطلوب بی آلایش وجود ندارد. حتی گهگاه کشف کردن شایسته ترین گونه سایه نیز نقص‌ میباشد زیرا سایه متبوع یا این که بسیار تیره میباشد یا این که بسیار پر‌نور  و یا این که بسیار زررد میباشد و یا این که صورتی بدین ترتیب زمانه متعددی را بایستی برای جستن رنگ متبوع صرف کنیم.

ممکن میباشد این سوال برای شما پیش بیاید که ادغام کردن کرم پودر ها برای بدست آوردن رنگ متبوع چه مزایایی دارااست. اصولا مخلوط  کردن کرم پودر ها از سه حیث اثرگذار میباشد:

1-   برای بدست آوردن رنگ مطلوب ، رنگ کرم پودر را گرم خیس و یا این که سردتر فرمائید. در مجموع رنگ پوست شما میتواند یک کدام از سه رنگ تیره ، پر‌نور و یا این که عادی باشد. گهگاه کرم پودر میتواند رنگ پوست شمارا زردرنگ ، برنزه و یا این که صورتی نماید. بدین ترتیب گزینش شایسته ترین و مطلوب ترین رنگ سایه در برخی از مواقع تا حدی زیرکانه میباشد.  بخصوص وقتی که رنگ کرم پودر بسیار و یا این که بسیار تیره میباشد.

2-    برای بدست آوردن شایسته ترین رنگ سایه ، از کرم پودر پر‌نور خیس و یا این که تیره خیس به کارگیری فرمایید. خصوصا این عمل هنگامی لازم میباشد که از اسپری های برنزه کننده به کار گیری نموده اید و یا این که در ماه های فصل تابستان در فضا های گشوده می باشید. در‌این زمان های وقتی همواره دو گونه از کرم پودر ها را یار خویش داشته باشید تا با ادغام آن‌ها بتوانید رنگ مطلوب را برای انطباق آن با سایه خویش داشته باشید.

3-   برای اتمام عمل، کرم پودر را مات و یا این که مرطوب فرمائید. برخی از مواقع کرم پودر شما مات و یا این که هموار می‌شود. این در حالی میباشد که در برخی دیگر از وقت ها کرم پودر شما بسیار درخشان میباشد بنابران بایستی پیرو راهی باشید تا حد میانگین را بوجود بیاورد.

بهترين كرم پودر

برای اینکه طریق مخلوط دو کرم پودر را نشان دهیم از دو کرم پودر متعدد استعمال می‌کنیم. در صدر کرم پودر Revlon Colorstay in #360 Golden Carmel استعمال میکنیم. این کرم پودر مات میباشد و سطح پوست را صاف نشان می‌دهد. اکنون رنگ این کرم پودر ، تیره خیس از رنگ متبوع ما میباشد به این ترتیب برای پر‌نور خیس کردن و برای از فی مابین بردن ماتی این کرم پودر قصد داریم آن را با کرم پودر Lancome Teint Idole #320 Bisque ادغام کنیم.  این کرم پودر به اندازه  کرم پودر رولون مات وجود ندارد ،بدین ترتیب ادغام این دو کرم پودر رنگ دلخواه ما‌را خواهد بخشید.

طرز ادغام دو کرم پودر :

·         مطمئن گردید کف دستانتان پاک می باشند تا از انتقال باکتری روی صورتتان پرهیز فرمائید. آن گاه نقاط کوچکی از کرم پودر را حریم صورتتان روی سیرتکامل ها ، بینی ، پیشانی و زنخدان بگذارید. در‌حالتی که این فعالیت را روی فیس فرد دیگری انجام میدهید می توانید کرم پودر ار پشت دست خودتان ادغام فرمائید البته در شرایطی که این عمل را برای خودتان انجام می دهید قرار دادن کرم پودر کف دستتان بی آلایش خیس و سریعتر میباشد.

·         همین نحوه را با کرم پودر دوم نیز انجام دهید هرچند بنظر می رسد از کرم پودر متعددی به کارگیری میشود البته برای پوشش بی نقص لازم میباشد. نیازی وجود ندارد تا این اندازه از کرم پودر به کار گیری فرمائید می‌توانید کمتر و یا این که اضافه با اعتنا به معیار پوشش دلخواه از کرم پودر استعمال فرمایید.

·         در‌پی براش کرم پودررا ( در اینجا ما از براش Beauty Blender به کارگیری کرده ایم ) را بردارید و به آرامی کرم پودر ها را روی پوست چهره به آرامی ادغام نمایید. از نصیب میانی رخ به سمت پیشانی استارت فرمائید تا  بخش عمده کرم پودر در بخش های میانی صورتتان قرار گیرد.

این تمام کاری میباشد که برای مخلوط کرم پودر بایستی انجام دهید. شما فقط بایستی پاره ای باز‌بینی فرمایید تا متوجه گردید کدام  رنگ و گونه کرم پودر روی پوستتان مطلوب خیس میباشد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 19:06


کرم پودر مطلوب پوست چرب

بعضی اشخاص پس از شست وشو پوست شان خیلی زود چرب می گردد و منافذ گشوده زیاد، کمدون و جوش های آکنه ای و برخلاف پوست های کم آب ظاهری درخشان داراست؛ در حالتی که پوست شما چرب میباشد هنگام خرید کرم پودر قطعا به لیبل آن توجه نمایید که روی آن واژه ( oil free)یا این که (matt)مندرج باشد. در غیر این رخ خیر صرفا براقی پوست شما‌را تشدید مینماید بلکه بایستی خودتان را برای زدن جوش های بدتر فراهم نمایید. کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب وپن کیک های کم آب گزینش خیر برای به کارگیری روزانه شما میباشد. در‌حالتی که که پوستتان نیاز به یک پوشش کار کشته خیس داراست گذشته از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه ازفون کم آب(آکوا) روی پوست تان بزنید.

بهترين كرم پودر

● ثبت کرم پودر

خیلی از خانم ها به خصوص اشخاصی که پوست چرب دارا‌هستند از دوام نادر کرم پودر روی صورتشان گله می نمایند. به کار گیری از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بیس این خلل را تا حدود متعددی برطرف می‌کند.

● کرم پودر مطلوب پوست ادغام

پوست ادغام، متداول ترین دسته پوست میباشد. نصیب Tصورت (زنخدان، پیشانی و روی بینی) چرب و معمولا در‌این نواحی کمدون های سرسیاه یا این که آکنه به چشم می‌خورد و سایر نصیب ها کم آب خیس میباشد. پوست در فصل‌تابستان معمولا به مختصات پوست های چرب و فصل زمستان به پوست های کم آب شباهت داراست. در‌حالتی که پوست شما درین نوع جای‌دارد می بایست یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست های چرب برای ۲ فصل سوز و سرما و گرما داشته باشید. در مجموع کرم پودرهای مایع با بیس آب گزینش نیکی برای پوست های ادغام میباشد.

● رنگ کرم پودر

بعداز تعیین دسته کرم پودر که با محصول پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد گزینش رنگ کرم پودر اهمیت متعددی داراست. در غیر این چهره کرم پودر فیس شمارا مانند یک ماسک تصنعی و مصنوعی می نماید. برخی ها به نادرست چندین جايگاه پر‌نور خیس یا این که تیره خیس از رنگ پوست شان را گزینش مینمایند. زدن کرم پودر پر‌نور خیس از پوست صورت را مسن خیس و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره خیس از پوست فیس را کدر نشان میدهد. پس برای داشتن پوستی قشنگ و طبیعی بایستی رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوست تان باشد. نسبتاً اکثر مارک های دارای اعتبار آرایشی تستر دارا‌هستند تا شما بتوانید ریلکس خیس تعیین فرمائید. البته یکی‌از همه گیرترین خطاها خانم ها برای تعیین رنگ کرم پودر،آزمایش کردن آن روی پشت دست میباشد در شرایطی که اختلاف جايگاه متعددی میان رنگ پوست چهره با دست موجود هست. شایسته ترین رویکرد برای گزینش رنگ مطلوب زدن مقدار مقداری از آن روی قسمتی از رخ مثل روی آرواره یا این که فک و مقایسه آن با رنگ پوست در فروغ طبیعی میباشد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 18:25


یشتر خانم‌ها هنگامی جلوی آینه می‌ایستند و آرایش و پیرایش می کنند، این سؤال ذهن آنان‌را درگیر می کند که آیا از برند اثاثیه آرایشی مرغوبی به کارگیری می کنند یا این که خیر و آیا این تولید ها برای تن درستی پوست آن ها مضر نیستند؟ در واقع، سؤال اصلی کلیه خانم‌ها این میباشد که شایسته ترین برند های اسباب و اثاث آرایشی کدامند؟

بهترين كرم پودر

برای شناخت تو با شایسته ترین برند های اسباب آرایشی ما در اینجا اسم تعدادی مارک را آورده‌ایم که از مرغوب‌ترین و قابل اعتمادترین تولیدات می‌باشند.

"پیرایش روزمره بی‌عیب و نقص به سبکی ملایم و بی آلایش در ۸ مرحله فوق‌العاده راحت!" را اینجا بخوانید.


اسباب آرایشی MAC:

مارک M.A.C اسم تجاری گزینه اعتماد و باکیفیتی در ساخت تولیدات آرایشی میباشد که تمامی محصول ها آن بوسیله متخصصان پوست بازنگری و گذشته از عرضه، تأثیر آن ها بر پوست بشر تست میشود. مواد نخستین تولیدها آرایشی "مک" تولید جوش نمی کنند و بها این تولیدها نیز نسبت به برندهای دیگر مطلوب میباشد.

"مک" تحت عنوان یکی شایسته ترین برند های اثاثیه آرایشی طیف گسترده‌ای از تولید ها را با رنگ‌های متنوع مطلوب کلیه نژادها و کلیه سنین ایجاد نموده است.

تولید ها آرایشی Estee Lauder:

یک کدام از دیگر از شایسته ترین برند های اسباب آرایشی Estee Lauder میباشد که با تولیدات متنوع خویش قادر است مشاور زیبایی همگی خانم‌ها باشد.

تولیدها آرایشی Clinique:

با استعمال از تولیدات آرایشی "کلینیک" به راحتی میتوانی هر ایراد پوستی خویش را از آکنه گرفته تا پیرپوستی رفع کنی. ضمنا، تولید ها ضدحساسیت این مارک را می‌اقتدار متناسب با جور پوست و پیرایش دلخواه خویش، با قیمتی مطلوب تهیه و تنظیم کرد.

تولید ها آرایشی Lancome:

خصوصیت بارز تولیدها آرایشی "لانکوم"، سبک و طبیعی بودن میباشد که هرمورد از آنان با فرمولاسیونی گوناگون، ویژه دسته خاصی از پوست‌ها ساخت شده‌است.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 19:00


3. به کارگیری از پرایمر
 

 

 

پرایمر زیرساز پیرایش میباشد. با مالامال کردن منافذ گشوده گردیده، پوست را صاف و یک دست می‌کند، به همین ادله کرم پودر بهتر روی پوست می نشیند. از یک پرایمر با فرمولاسیون سبک استعمال نمایید و آن را به طور نقطه ای روی رخ بزنید، بعد از آن با حرکات چرخشی دست به آرامی روی پوست پخش فرمایید. منافذ گشوده و پهناور اکثرا روی بینی و سیرتکامل ها ظواهر می گردند، برای این نصیب ها مقدار بیشتری از پرایمر را بزنید. پرایمر آرایش و پیرایش مات کننده و کاهش دهنده ی منافذ پوست گلدن رز ضمن مالامال کردن منافذ فیس، دارنده خواص مات کنندگی است. این دو ویژگی سبب ساز گردیده تا یک کالا ایده آل برای اشخاص دارنده پوست چرب باشد.

 

 

4. گزینش شایسته ترین کرم پودر


از این مرحله استعمال از اثاثیه آرایشی آغاز میشود. کرم پودرهای درخشان و مرطوب منافذ گشوده را اضافه نشان میدهند. شایسته ترین کرم پودر برای اشخاص دارنده پوست با منافذ گشوده کرم پودرهای مات کننده میباشد. این نوع از کرم پودر های بازتابش فروغ ندارند و با تهیه ترشح چربی پوست، از ترشح اضافه چربی دوری مینمایند. کرم پودر میراکل مات آنیکا،کرم پودر مات کننده این لی، کرم پودر نیو دریم ولورز میبلین، کرم پودر اینفالیبل ۲۴ ساعته مات لورال مثال ای از شایسته ترین کرم پودر های مات کننده می‌باشند که ضمن داشتن پوشانندگی بالا، تماما سبک بوده و سبب خفگی پوست نمیشوند. این کرم پودر ها را با شرط ضمانمت اصل بودن جنس (دارنده کد بهداشتی) و قیمت خوب از مغازه اینترنتی ایوارا تنظیم فرمایید.

 

 

5. پخش کردن کرم پودر
فرچه کرم پودر را کنار بگذارید و بجای آن از اسفنج های تخم مرغی صورت استعمال نمایید. چون کرم پودر در ذیل ضربه های فرچه کشیده گردیده و جذب رخ نمیشود به همین ادله ظواهر منافذ را اضافه نشان میدهند. یه خرده از کرم پودر را روی اسفنج بزنید، آن‌گاه با ضربات ملایم آن را روی رخ پخش فرمائید.

بهترين كرم پودر

 

6. استعمال از پنکیک
 

 

 

کرم پودر را با یک پودر ثبت کننده سبک ملازمت و همراهی فرمائید تا از ماسیدن و ریزش پیرایش در حین روز پرهیز شود. لایه ظرافت از پودر را با به کار گیری از یک فرچه مویی پهناور روی کل چهره پخش فرمایید. پنکیک فشرده معمولی آیینه دار دلوکس بلک دیاموند، پنکیک اسموت کالیستا و پنکیک فشرده اینفالیبل ۲۴ ساعته لورال برای اشخاص دارنده پوست چرب و مختلطفرموله گردیده اند.

 

 

7. رژگونه مات
 

 

 

رژگونه های درخشان و اکلیلی نیز همانند کرم پودرهای مرطوب اعتنا دیگرافراد را به سمت منافذ گشوده پوست جلب می‌کند. البته برای اینکه یک فیس طبیعی داشته باشید می‌توانید رژگونه مات با رنگ پر‌نور را روی نصیب پر رنگ سیرتکامل خویش بکشید. رژگونه سه رنگ لورال، رژگونه کالر اند آرت کالیستا و رژگونه این لی مثال ای از رژگونه های مات می‌باشند که علاوه بر داشتن رنگبندی قشنگ به پررنگ سازی سیرتکامل نیز یاری می‌کنند.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 105 تاريخ : شنبه 2 آذر 1398 ساعت: 20:25